Redesign af identitet
Sammen med Dansk Plast indledte vi en proces om, at redesigne og ensarte deres logo, samt opdatere deres visuelle identitet og kommunikation. Det var en forudsætning, at få fastlagt et godt fundament, før vi kunne skabe det nye moderne website. Vi sørgede for, at skabe en genkendelse til det tidligere brand, men med et mere moderne udtryk. Målet var, at afspejle den moderne og vidensbaserede virksomhed, som Dansk Plast fremstår overfor kunderne. Forretningssegmenterne blev tydeligt opdelte, så kommunikationen kunne målrettes mere præcist og tale mere direkte til kundernes behov og forventninger.
B2B-website med fokus på leadgenerering
Det nye website er designet fuldt responsivt og med stort fokus på, at skabe et enkelt og overskueligt website. Igennem hele websitet gøres kontaktmulighederne let tilgængelige — uanset om kunden ønsker, at blive ringet op eller kontakte en relevant rådgiver direkte. Alle leads administreres og håndteres via websitet, og systemet sørger for, at notificere Dansk Plasts medarbejdere løbende.
Solidt, hurtigt og moderne brug af Craft CMS
Vi implementerede websitet i det moderne Craft CMS, som benyttes til administration af alt indhold og data i platformen. Craft CMS er specielt velegnet til internationale B2B-websites, på grund af den integrerede og brugervenlige sprogversionering og skaber et godt udgangspunkt for, at udvikle et website der performer super hurtigt.